Wratislavia Carp
Dodane przez rafi dnia Grudzień 14 2012 21:15:45

Witamy serdecznie i zapraszamy na nasze małe podsumowanie sezonu 2012r.
Zanim jednak przejdziemy do podsumowania naszych tegorocznych połowów kilka słów o naszym timie...

Rozszerzona zawartość newsa

Idea powstania „Wratislavia Carp” zrodziła się mniej więcej w kwietniu 2012r. Wtedy właśnie postanowiliśmy stworzyć coś nowego, zrzeszającego prawdziwych pasjonatów tego wspaniałego hobby jakim jest karpiowanie. W skład naszego teamu wchodzą :

Artur

Jego specjalnością jest łowienie z rzutu, wszelkiego rodzaju materiały PVA, stick mix-y czy przypony strzałowe to jego specjalność.

Krzysiek

Krzysiek jest osobą która nie boi się żadnych nowinek. Każda nowa przynęta, nowy przypon, metoda nęcenie czy połowu nie umknie jego uwadze i szybko zostaje zweryfikowana w praktyce .

Jacek

To pasjonat wód PZW. Potrafi wyłuskać pięknego karpia z najbardziej przełowionej wody, nęcenie niejednokrotnie po 3, 4 tygodnie nie jest mu straszne, a karpie 4-5 kg cieszą jak dwudziestki.

Rafał

Jego atutem jest wywózka. Szukanie miejsc z pontonu, przedzieranie się przez trzcinowiska, stukadełko czy sztyca to standard. Do położenie zestawu wybiera miejsca nietypowe co niekiedy przynosi nieoczekiwane rezultaty.

Każdy z nas na swoją ulubioną metodę połowy, ulubione przynęty oraz indywidualną taktykę, co w połączeniu niejednokrotnie przynosi nam wspaniałe wyniki. Indywidualna wiedza zgromadzona przez te kilka lat nie przeszkadza nam w próbowaniu tego co nowe. Bardzo chętnie słuchamy sugestii kolegów jak i sięgamy po nowinki sprzętowe jak i przynętowe. Często przynosi nam to wspaniałe wyniki jak i totalne porażki. Jednak z każdej zasiadki, udanej czy nie, staramy się wyciągnąć wnioski aby kolejna była bardziej owocna i przyniosła nam wspaniałe wyniki.

Co do sezonu 2012r. uważamy go za bardzo udany. Złowiliśmy wiele pieknych ryb, odwiedziliśmy kilka nowych łowisk, padły indywidualne życiówki, poznaliśmy wielu ciekawych ludzi „ KTÓRYCH BARDZO SERDECZNIE POZDRAWIAMY” a przede wszystkim nasza wiedza co do metod i sposobów połowu karpia bardzo się powiększyła.

Kilka fotek z sezonu 2012r.

Artur i kilka Jego karpi:

Krzysiek i Jego piękna życiówka:

Jacek i Jego karpie:

Rafał :

Na sam koniec bardzo serdecznie chcieliśmy podziękować wszystkim znajomym z nad wody, dzięki którym podszlifowaliśmy nasze umiejętności. Mamy nadzieje że i my wnieśliśmy coś nowego w wasz sposób wędkowania oraz podejście do tego wspaniałego hobby jakim jest karpiowanie.
Jeszcze raz pozdrawiamy i do zobaczenia nad wodą!